Referent/ka obchodní kanceláře

Budujte svoji kariéru s námi a staňte se součástí jedné z největších pojišťoven na světě.

Charakteristika pracovní pozice:

Na této pozici budete zodpovědný/á za administrativní podporu obchodu a budete podřízený/á přímo Manažerovi obchodní skupiny.

  • Osobní asistence manažerovi obchodní služby
  • Administrativní podpora oblastní kanceláře
  • Organizace porad a pracovních jednání (tvorba zápisů)
  • Zadávání dat do informačních systémů společnosti
  • Častá komunikace s klienty, obchodníky i kolegy

Očekáváme:

  • Ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • Uživatelská znalost práce na PC pro zpracování běžné administrativní agendy (Word, Excel, Power Point, Internet)
  • Praxe na obdobné pozici výhodou
  • Samostatnost, odpovědnost, spolehlivost, bezúhonnost
  • Velmi dobrá schopnost řešit požadavky klientů i kolegů
  • Trestní bezúhonnost

Nabízíme:

  • Příjemné pracovní prostředí a pohodový tým kolegů
  • Zázemí a stabilitu Generali, která je významný hráč na finančním trhu
  • Široké spektrum zaměstnaneckých výhod, např.: 5 týdnů dovolené
  • Pružnou pracovní dobu
  • Fixní měsíční příjem + bonusy

Doplňující informace:

  • Termín nástupu: ihned
  • Ozvěte se na email pavel.fischer2@generali.com nebo telefonicky na 724 175 835
  • Informace o pracovním poměru: OSVČ
  • Lokalita: Praha

Těšíme se na Vaše odpovědi spolu se strukturovaným životopisem.

V případě zájmu, prosím, posílejte strukturovaný životopis ve formátu (word) nebo (pdf) přes odkaz níže „Přihláška k výběrovému řízení“.

Kontakt

Generali Pojišťovna a.s.
Dagmar Pilátová
Sokolovská 86
186 00  Praha
Česká republika

Výběrové řízení

Vše, co je dobré vědět před výběrovým řízením.

Více informací

Koho hledáme

Kdo se u nás uplatní a co nabízíme.

Více informací

O Generali

Kdo jsme a jaké vyznáváme hodnoty.

Více informací